Ny kuffert til børnehaven

Min ældste søn skulle i skole, og hans søster skulle starte i børnehave. Da min søn skulle have sin skoletaske, begyndte hans søster at tale om, at hun også gerne ville have en taske, en kuffert eller noget i den retning. Derfor gik min mand og jeg på jagt efter en god skoletaske til den ældste pode og en brugbar kuffert til hans yngre søster.

Den gode kuffert til et barn

Der var nu skoletasken, som var sværest at finde, for vi vidste lige, hvor vi kunne få en god trunki-kuffert med et sjovt mønster, som ville passe perfekt til min datter.

Vi fandt for et par år siden en hjemmeside, som sælger trunki-produkter, og som altid har den bedste service, som man kan forestille sig at få online. De priser, som de tager for deres trunki-produkter, er under det, som mange andre tager. Samtidig har de også et stort udvalg og er altid klar med en kundeservice, som virkelig giver dig service.

Vi fandt derfor hurtigt den, vi skulle bruge, og vi vidste af erfaring, at de leverer hurtigt – og det ikke kommer til at koste os en formue, for det gør det aldrig, når vi handler hos dem.

Godt til børn

Vi har fra første gang, vi handlede hos dem, fået god kvalitet, og denne gang var ikke en undtagelse. Min datters kuffert kom allerede efter nogle få dage, og vi fik den i god tid, inden hun skulle begynde i børnehaven, og den ældste skulle i skole.

Det er dejligt at have et sted, hvor du altid kan regne med, at det, du køber, er i en god kvalitet, ligesom det koster lidt mindre i forhold til det, konkurrenter tager. Når de samtidig tager kundeservice seriøst og sikrer, at vi som kunder føler os som konger hver gang, vi handler hos dem, er det perfekt. Det er måske også derfor, jeg anbefaler dem til alle, som vil høre på det.